Archive for 12. januar 2010

Siste nytt hos meg….?

Eh nei ikke så veldig mye nytt å fortelle om, men imorgen skal jeg på møte på Vetland skole i Oslo, for å se om jeg får mulighet for å jobbe der, som skoleassistent, selv om jeg vil helst jobbe i en barnehage, men men greit med noe nytt innen barne og ungdom:) Imorgen kveld vil jeg nok blogge litt om hvordan møtet gikk..

Ellers i helgen har jeg stort sett vært hjemme, trent på lørdag og det var så godt, at jeg skal antageligvis dit igjen til helgen for å trene mer:)

Ellers så har jeg prøvd ut forskjellige skrift-typer her på bloggen. Valgene falt med Calibri, Arial, Tahoma eller Trebuchet eller Verdana, men klarte ikke helt å bestemme meg for en skrift-type, så jeg tror jeg er fornøyd med ARIAL-type. Så får vi se hvor lenge det blir til neste gang jeg bytter, hehe.. Men nå tenker jeg å lage en ny header snart som tilpasser den bakgrunnen jeg har på bloggen her.

Ellers så har sprengkulden som har rammet oss i hele forrige uke, sett ut til å gi seg for nå blir det mindre og mindre kaldere enn maks -10, -5 grader, noe som er så greit 🙂 Så ser jeg frem til snøen smelter og da kommer våren, så sommer:) Blir digg med lite klær om sommeren!:) Blir også spennende å se om vi skal reise noe sted enn i Norge i år?? Hvem vet.. Håper iallefall det blir en sydentur til høsten, ellers så vet jeg ikke..Uansett må spare penger for å ha nok penger til en ferie i løpet av året. En dag skal jeg og bestis planlegge å reise på 1 måneds ferie til Europa. Det blir besøk i Roma/eller andre sted i Italia, så Madrid/Barcelona eller andre steder i Spania, så Paris og Eiffeltårnet i Frankrike. Vi  tenker sånn 2 uker i Italia, så 1 uke i Spania før den siste uken avsluttes i Frankrike, men kan hende vi stikker innom Nederland eller noe andre på vei hjem:) Hadde vært drømmen min å få oppleve Eiffeltårnet og nyte utsikten over Paris 😀 kanskje det blir en del shopping i disse landene 🙂

Ja Tror nok ikke det var noe mer å blogges om akkurat nå, snart er det tide for Sport og Så Grey’s Anatomy :):)

Grey’s Anatomy ♥ ♥ ♥

Vi blogges 😀

Read Full Post »